Trench Coat

Kappa från Lager 157. 300 kronor, värt!

Lyckades haffa denna snyggingen inne på Lager 157 i helgen, är super nöjd verkligen, nu saknas en beige och möjligtvis en vit också. Stod mellan en vit och svart men efter mycket om och men tog jag en svart först då det känns enklare att matcha. 

Det har ekat ganska tomt här på bloggen ett tag men har kände att jag behövde komma ifatt i skolan och hinna med allt jag ville göra, men nu är jag tillbaka med ny blogg inspiration. Så det känns jätte roligt! 
Söndag igen, men ingen ångest då vi har studiedag på onsdag så veckan kommer rulla på snabbt förmodligen. Jag har haft en jätte mysig helg, har sovit hos E sen torsdags så kommer kännas lite ensamt inatt men det funkar. Ikväll tänkte jag passa på att plugga, dricka en massa te och bara mysa. 

Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie Friman

SÅ FIN!!!

2015-03-15 @ 18:43:55
URL: http://emeliefriman.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0