me myself and i

 
Jag tänkte göra ett litet snabbt inlägg om mig då jag säkert har fått några nya läsare om inte så kan mina gamla läsare uppdateras haha! 
Angelica Bengtsson heter jag och är sjutton år gammal, jag går andra året på Växjö Fria Gymnasium där jag läser samhälle - beteendevetenskap. På fritiden umgås jag med vänner (för det mesta Jackie och Amanda som också är mina absoluta favoriter) men förutom det så pluggar jag, gymmar osv osv. 

Tänkte göra några snabba om mig:
Jag är väldigt blyg i början när jag träffar människor, men när man lär känna mig ändras det helt!
Man kan ofta uppfatta mig som "bitchig" men det är jag absolut inte, är väldigt trevlig haha!
Jag har väldigt många tvångstankar, måste typ slå på mobilen vid 11.11 osv..
Älskar att planera saker, har alltid nya "ideer" som jag säger. Vilket ibland kan bli negativt, iallafall om man frågar Jackie eller Amanda.. 
Jag gör allt för mina nära och kära 
Har väldigt svårt att lita på nya människor, kan ta flera månader innan jag börjar "öppna upp" mig.
MEN jag vill lära känna nya människor! Så skicka iväg en snap till angelicasophia 

Och vill ni följa mig på andra sociala medier så hittar ni mig på Instagram: angelicabengtssonn 
Twitter: Abengtsson1 följföljfölj!
 Om ni skulle undra något så är det bara att kommentera eller maila mig, kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0