Två viktiga

 
Något som jag tycker är otroligt viktigt är att lukta gott, använder en massa olika produkter till mitt hår. Schampo, balsam osv. Olika bodylotions, allting för att lukta gott helt enkelt. Haha! Men något jag är väldigt svag för är det parfymer, har så himla många olika parfymer så det är stört. Får knappt plats på hyllan längre, så ska införskaffa mig ett nytt ställe för alla mina parfymer och body mist. 

Men mina två absoluta favoriter när det kommer till parfymer är DKNY, jag är så himla svag för deras dofter. Tycker dem luktar så fruktansvärt fräscht, gillar även Britney Spears parfymer osv men dem luktar så sött. Så tycker det är kul med variation, här är mina två favoriter från DKNY. 
Dem är ganska dyra, men verkligen värda varenda krona. Något som alltid finns i min handväska, älskar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0