Torsdag


Idag gick det verkligen inte, fick inte till någon bild på min outfit. Men man ser iallafall lite, hade mina vida byxor ifrån Gina Tricot till och nya naglar. Underbart!

Kom hem för en stund sen, så skönt. Har varit jobbigt idag, somnade inte förrens sent inatt för det hände väldigt mycket saker så låg och tänkte och vred mig fram och tillbaka. I morse när klockan ringde märkte jag inte ens av det utan försov mig och missade första lektionen, men sånt händer. Annars rullade dagen på ganska bra, nu har jag ätit lite och ligger i sängen. Tänkte ta och vila lite, kvällen och natten kommer spenderas borta. Bra torsdag helt enkelt ♥

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Snyggt :)

2015-02-26 @ 19:52:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0