Tisdag

Från gymmet innan

Hej tisdag, igår kväll var jag och tjejerna på bio. Fifty Shades Of Grey såg vi. Jag blev så himla besviken, hade så höga förväntningar eftersom att jag har läst böckerna ett x antal gånger. Filmen var verkligen under mina förväntningar, men det var väldigt fina låtar och några fina scener såklart. Men nej, ingen höjdare. Efter filmen sov jag borta, väldigt mysigt. Så somnade gott igår kväll och vaknade gott idag, har hunnit med ett träningspass. Ben stog på schemat, så nu skakar benen och jag känner mig helt färdig. 

Senare ikväll ska jag och Amanda hem till Jacqueline, det är oklart ifall det blir fest eller hemma mys. Vi får se vilket humör vi är på ikväll helt enkelt, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0