NYTT

Från Jysk 375 kronor. Ordinarie pris 750 kronor, kap!

Oj, här ekar det tomt. Men nu är jag tillbaka igen, hade inte tid för datorn dem sista dagarna på lovet då jag bara ville umgås med dem jag tycker om och ha väldigt roligt. Nu har skolan börjat igen och man är tillbaka i vanliga rutiner, men hade inte tackat nej med en veckas lov till. 

Annars då? Lyckades kirra jobbet så är mer än glad, överlycklig faktiskt. Jag håller på att göra om i rummet, nya möbler och träningen går väldigt bra. Så allt är precis som det ska vara om inte bättre. Ikväll ska jag spendera natten borta och det kommer bli lika mysigt som alltid, har inte så mycket mer och säga så vi hörs imorgon. Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0