Fredag

Blev en fika på favoritstället med favorit Amanda ♥

Fredag, gud vad skönt att skolveckan är avklarad. Amanda mötte mig på stationen vid ett tiden innan så gick vi och tog en fika och snackade lite skit, sånt behövs. Efter vi fikat gick vi en runda på stan och handlade lite nödvändigheter tills imorgon då det väntas 18 års ferre för två kompisar. Ska bli väldigt roligt! 

Kom precis hem till mamma och ska packa för att flytta till pappa över helgen. Älskar att ha skilda föräldrar.. Haha. Vet inte riktigt hur planerna för kvällen ser ut, men drunkar i plugg som jag har skjutit på så om man kanske skulle börja ta tag i det lite. I vilket fall så hörs vi lite senare!

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Mumsigt :D

2015-02-27 @ 15:28:07
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0