Femtio nyanser

Ligger i sängen med ljus tända i rummet, en kopp te, lite musik och Femtio nyanser av honom. 

Jag älskar kvällar som denna, när man absolut inte gör någonting utan bara tar det lugnt. Igår kväll hade jag en väldigt mysig kväll och sov gott inatt så har varit ovanligt pigg och utvilad idag, så himla skönt. Hade en kort dag i skolan och har hunnit med ett pass på gymmet med Amanda. OM benen skakar nu, kan knappt gå. Jag älskar att träna ben och rumpa för man ser mest resultat där. 

Ikväll ska jag lägga mig tidigt, börjar vid klockan åtta imorgon och sen är det en väldigt lång dag. Efter skolan åker jag direkt till gymmet, sen får vi se vad kvällen bjuder på. ♥

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Skönt med träning! Vilken fin mugg!

Svar: Ja men verkligen! Åh, tack du fina!
None None

2015-02-25 @ 20:27:10
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0