Foto och redigering: Jag (Angelica Bengtsson)

Börjar denna torsdagsmorgonen med lite bilder sen bröllopet som jag inte visat er. Blir varm i hela kroppen, det var en bra dag. 

Annars, just nu sitter jag och äter frukost hos mormor, finns inget godare än havregrynsgröt och macka med Keso. Skulle nog kunna leva på det, haha! Ska cykla hem snart och göra mig i ordning, vid klockan 13.30 så har jag en arbetsintervju inbokad. Nervöst! Men jag hoppas på att det ska gå bra. Planerna för ikväll är lite oklara, men kommer iallafall att spendera kvällen och natten borta. Och det kommer bli lika mysigt som alltid ♥
Nu måste jag skynda mig lite, vi hörs senare! 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Fina bilder!

2015-02-19 @ 15:17:57
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Kram

Vad var de för jobbintervju:)

2015-02-19 @ 18:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0