Ayia Napa

Weheartit får upp min motivation igen 

Är så glad och lycklig över livet, just nu känns allting helt perfekt. Och bättre kommer det bli, vi rör oss mot sommar. Jag kommer jobba hela sommaren, men det gör inte mig någonting. Jag fyller 18 i maj, så kommer kunna gå ut och ta ett glas vin på uteserveringar, gå ut på krogen. Jag kommer ha så himla roligt, och i slutet utav sommaren har jag och tjejerna planerat in en resa till Ayia Napa. 

Vi kommer vara iväg i en vecka, bo i ett hotell med "lägenheter". Den veckan kommer bestå av mycket fest, god mat och mycket sol och bad. När jag tänker på detta får jag lyckorus genom hela kroppen, tror detta kommer bli något av det roligaste jag kommer ha gjort. Speciellt att jag får uppleva detta med mina favoriter ♥

Någon som har varit i Ayia Napa och tycker det var en bra och värd resa? Vill höra så mycket som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0