10

10 röda rosor som står i vår hall

Måndag, men ingen skola. Känns så himla skönt! Jag och Amanda sov ut väldigt länge idag, sen åt vi en god frukost. Nu har jag kommit hem till mamma igen och ska snart hoppa in i duschen och börja göra mig i ordning. Planerna idag är oklara, förutom ikväll då det vankas bio. Fifty Shades Of Grey, äntligen!! Har aldrig någonsin väntat eller sett fram emot en film såhär mycket. Så det ska bli riktigt roligt, men nu ska jag in i duschen så vi hörs senare. Kram!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka fina rosor :) Den filmen vill jag med se :)

2015-02-17 @ 10:23:26
URL: http://www.baakochmaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0