Mac contouring kit & rouge

Fick med mig lite nytt smink ifrån Mac igår, super nöjd som alltid med deras produkter! 

Hej hjärtisar! 
Bloggen har legat åt sidan eftersom jag har legat hemma med feber och halsont hela veckan. Idag är jag väldigt pigg dock, var uppe vid klockan åtta för att åka iväg med Amanda och mina bröder till marknaden i Vislanda för att kika lite. Hittade inget speciellt men ändå trevligt att komma iväg. 

Nu har jag landat här hemma och ska sminka mig för ikväll vankas det isshow med Erik och Amanda, vi ska kolla på Jackie som uppträder. Ska bli väldigt roligt! 
Resten utav kvällen ser oklar ut men det blir nog bra, som vanligt. Vi hörs senare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0