Helgen som varit

Tre bilder sedan helgen

I fredags tog jag det väldigt lugnt, var iväg lite och kom hem runt 12 tiden då jag inte mådde särkilt bra. Sov väldigt dåligt fredag natt för jag hade ont i magen, halsen och ordentligt förkyld. I lördags mötte jag Erik vid 6 tiden så gick vi och åt innan vi gick på bio för att se Fast & Furious 7. Rekomenderar den filmen! Den var så himla fin, satt med tårar i ögonen och nära att börja gråta flera gånger. Efter bion gick vi hem till mig och somnade ganska snabbt. Igår vaknade vi och gjorde frukost och tog det lugnt innan vi mötte Amanda på bussen vid 2 tiden då jag och Amanda skulle kolla in tivolit. Men det började regna så vi gick och åt istället sen tog vi bussen hem till mig för att kolla på film. 

Igår kväll åkte jag hem till mormor för jag mådde riktigt dåligt, så stannade hemma från skolan idag. Blir det inte bättre tills imorgon så ska jag ringa vårdcentralen, har åkt på ett ordentligt virus. Nu har jag precis duschat och tagit en Ipren så ikväll ska jag till Erik och sova där. Liten kort sammanfattning om min helg och idag. 

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Angelica Bengtsson, 17 år, Växjö
Välkommen! I min blogg kommer du att få läsa en blandning utav min vardag som består utav vänner, träning, shopping och väldigt mycket annat. Jag hoppas du gillar bloggen och stannar kvar här.

KONTAKT:
[email protected]




RSS 2.0